Free songs
Home / Tipy & triky / Sociálne siete a SEO optimalizácia, ako na seba vplývajú?
Sociálne siete a SEO optimalizácia, ako na seba vplývajú?

Sociálne siete a SEO optimalizácia, ako na seba vplývajú?

V dnešnej dobe sú na propagáciu služieb a produktov veľmi často využívané sociálne siete, ktoré sa stali súčasťou  každodenného života väčšiny ľudí. Ani si mnohokrát neuvedomujú, koľko rôznych reklám a ponúk prostredníctvom nich za deň vidia. Úspešná propagácia však nezabúda na dôležitosť SEO optimalizácie a ostatných SEO kanálov a nespolieha sa len na sociálne siete. Častou chybou je, že spoločnosti sa zamerajú len na ne a minú tu celý svoj rozpočet. Pomocou sociálnych sietí sa môžu dostať do povedomia ľudí. Potencionálny zákazník potrebuje vidieť reklamu tri až päť krát, aby si ju zapamätal. To však ešte stále nezabezpečí kúpu, ale docieli, že danú značku rozpoznáva. V prípade potreby ju vyhľadá pomocou vyhľadávača, kde ju nájde ak SEO optimalizácia pracuje správne.

Prínos sociálnych sietí pre SEO optimalizácie

Hlavnou úlohou sociálnych sietí je prinášať návštevnosť. Získavame tu množstvo odkazov na našu stránku a tým ju zvyšujeme. Musíme však zabezpečiť najmä skutočne kvalitný obsah, v opačnom prípade môžu zostať bez odozvy a nepomôže nám ich kvantita. Dobrým pomocníkom je vytvorenie populárneho príspevku, ktorý automaticky smeruje na náš web. Vďaka tomu si vás Google začne viac všímať, a váš web bude indexovať na lepšie pozície pri vyhľadávaní.

Prítomnosť na sociálnych sieťach zabezpečí, že sa ľudia dozvedia o našej existencii a to zvyšuje náš vplyv. Potencionálny klienti nám začnú veriť, rozširovať dobré meno produktu, spoločnosti.

A ktoré siete sú pre nás najlepšie? Univerzálna odpoveď asi neexistuje, pretože každá nám prináša iné výhody. Je preto dobrá zamerať sa na viaceré, je ich veľa, stačí si vybrať napr. Google, Facebook, YouTube, Twitter, Instagram a mnoho ďalších.

V čom má výhodu SEO optimalizácia pred sociálnymi sieťami

Je potrebné si uvedomiť nesmiernu dôležitosť SEO optimalizácie. Budúci zákazník nečaká niekde pod oknom pripravený vypočuť si vaše aktuálne ponuky. Je to presne naopak, očakáva, že dostane čo hľadá presne vo chvíli, keď sa rozhodol nakupovať. SEO optimalizácia sa zameriava práve na tých, ktorý sú pripravený kúpiť v danej chvíli. Zoberte do úvahy vlastné návyky, keď potrebuje kúpiť napr. nový mobil zadáte toto slovo rovno do vyhľadávača. Následne si vyberiete jednu so stránok nachádzajúcich sa na prvých miestach vo vyhľadávači. Z toho vyplýva, že to, aby sa váš web zobrazoval na popredných miestach potrebujete ako soľ. Kvalitná SEO optimalizácia teda zabezpečí, že u vás zákazník môže nakúpiť aj bez toho, aby vás poznal.

Obráťte sa na SEO odborníkov a  kliknite na https://www.seolutions.sk/.

Scroll To Top